מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרים כספיים
מדיניות משלוחים
1. זמני אספקה עד 14 ימי עסקים לתכשיטים הקיימים במלאי.
2. זמני אספקה לתכשיטים בייצור\עיצוב אישי עד 21 ימי עסקים מרגע אישור העיצוב.
3. למרות האמור זמני האספקה עשויי ם להשתנות כתוצאה: ממצב מלחמה, מגפה, שביתה, כוח עליון וכיו ב צ"
שאינם בשליטה של העסק.
4. יש אפשרות למשלוח לחו"ל בתוספת תשלום בהתאם למדינה.
5. משלוחים חינם בקנייה החל מ2500₪ ומעלה מלבד שטחי הקו הירוק. עלות משלוח לעסקאות מתחת ל2,500 ש"ח 50 ש"ח לכל הארץ
6. המשלוחים מגיעים עד לבית הלקוח בתיאום מראש. במידה והלקוח ייתן אישור לשליח להשאיר את החבילה
מחוץ לביתו הנהלת האתר לא תישא באחריות ל חבילה.
7. עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום.
משלוחים והחזרות
1. משלוחים חינם בקנייה החל מ2500₪ ומעלה
2. עלות משלוח לעסקאות מתחת ל2,500 ש"ח 50 ש"ח לכל הארץ
אפשרויות משלוח
1. שליח עד הבית:
המשלוחים מגיעים לכל הארץ באמצעות שליח עד בית הלקוח. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום.
המשלוח יגיע עד 14 ימי עסקים בתיאום טלפוני עם הלקוח. המשלוח לוקח עד 5 ימי עסקים ולא כלול בתוך זמן האספקה של ההזמנה.
יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
מכיוון שמדובר בשירות שאיננו בשליטת המפעילה ולא באחריותה, ייתכנו עיכובים במועד האספקה עקב סיבות שאינן תלויות במפעילה ואינן בשליטתה לרבות, אך לא רק, כוח עליון, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעים ועיכובים הנובעים משביתות, ולמזמין לא יהיו טענות נגד האתר בשל עיכוב כאמור. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו.
2. איסוף מהסטודיו ברמת גן
תובל 52,מתחם הבורסה.
ניתן לאסוף את התכשיט בשעות פעילות החנות 9:30-18:00 .
נציגנו ייצרו איתך קשר בטלפון כאשר ההזמנה מוכנה
באפשרותך לבדוק את מצב ההזמנה עם צוות הסטודיו בטלפון 054-3800272 .
3. משלוח של פריטים בהזמנה אישית
משלוח של פריטים שאינם נמצאים במלאי (כגון: הזמנה אישית ,תכשיטים עם חריטת, תיקונים) יישלחו עד לזמן היצור העומד על 14-21 יום.
צוות סטודיו אלמז ייצור קשר עם הלקוח בהקדם על מנת לעדכן בזמני האספקה.
החלפות והחזרות
ניתן להחזיר פריט תוך 14ימים לאחר שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ובצירוף החשבונית המקורית, ולקבל תמורתו החזר כספי. ההחזר הכספי יבוצע עם החזרת המוצרים לחברה ובדיקת החברה כי המוצרים שהוחזרו לא נפגמו. פריט שנרכש במבצע ניתן להחליף בפריט אחר או לקבל תמורתו זיכוי באתר בלבד. אין אפשרות לקבל עבורו החזר כספי.
ההחזר ינתן בהתאם לחוק הגנת הצרכן ובעלות דמי ביטול 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.
לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.
לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.
על מנת להחזיר פריט יש ליצור קשר עם שירות לקוחות בטלפון: 054-3800272 או בדואל: almaz.j3d@gmail.com
לא ניתן להחזיר/להחליף או לקבל זיכוי על פריט שהוזמן עם חריטה או פריט בהזמנה אישית( לדוגמא: מידה לטבעת,עיצוב).
ביטולים ו החזרות
1. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א2010- וחוק
הגנת הצרכן, התשמ"א1981- .
12. החלפת תכשיט עד 8 ימי עסקים מיום קבלת התכשיט
13. ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה לשילוח.
14. במקרה של ביטול הזמנה, הלקוח לא יחויב בגין הזמנתו .
15. החזרת תכשיט מחויבת החזרתו באריזתו המקורית בצירוף קבלה\חשבונית מס קבלה.
16. לא ניתן להחזיר או להחליף תכשיט שיוצר בעיצוב\ייצור אישי.
17. האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה מראש. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש
כל טענה כלפי האתר.
18. הודעה על ביטול הזמנה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של
המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
19. מוצר/ים המוצגים באתר עשוי /ים שלא להיות במלאי וניתן לברר מלאי מול מפעלי האתר.
20. התמונות של המוצרי ם הם להמחשה בלבד, עשוי להיות שוני קל בצבע או בצורה, לקוח שיטען לשוני מהותי
בין המוצר שקיבל לזה המופיע באתר יהיה זכאי ע"פ שיקול דעת העסק לקבל החזר מלא אב , ם החליט שלא
להסכים לקבל את המוצר , וזאת בתנאי שהחזירו לבית העסק באריזתו המקורית בצירוף חשבונית מס קבלה .
21. זיכוי כספי או\ו החלפות יעשה בהתאם לחוק להגנת הצרכן התשמ"א1981- .
22. דמי ביטול עסקה יחוייבו ע"פ תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א2010-
יצירת קשר
לכל פנייה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00 בטלפון : 054-3800272 או במייל: almaz.j3d@gmail.com